TABUNG

23 February 2011

:: Merayap di Pavilion ::

Assalamualaikum..
Hye blogger, readers and stalkers sekalian..
(Hey Stalker! Berani ko masok blog aku ek??!!)
Hahaha..ko xabes2 nk ngendap aku ea..
Penyebok btol..

Ok,,kite pedulikan stalkers tersebut..
Lantak aje die..
Hari ni ak upload gamb02 hari sabtu lepas..
Dah masuk hari rabu da ni tapi baru nk upload..
Maaf,, Bz sikit..hahaha

Sabtu lepas aku pegi PAVILION..
Saje la pegi makan air-cond kat situ..
Ramai gile la plak orang datang Pavi time 2..
Huhuhu..tapi dalam kesibukan manusia2 2 aku sempat gak bergamb0 kt tempat2 favourite..
Huh! Memang puas gile la beb..
Sampai kamera full..
hahaha..full sebab berat sangat muke aku yang xbape cantek ni..
Ape2 pn thanx kt M.I.P sebab sabar je dengan aku..
Asal nampak tempat best je nk tangkap gambo..
Penat die aku kerjakan..
hahahahaha...


Atas penat lelah M.I.P jadi photographer..
Ni la hasilnye..
Korang yang bukan penghuni Kuala Lumpur..
Tengok la keindahan Ibu Negara ni..
Nanti kalau datang KL singgah Pavi k..


 Korang nampak xseluar ADIDAS 2??hahaha...2 bukan orang taw..nampak macam orang tengah duduk kn??Aku pelik gak apehal oarang 2 duduk tepi jalan..rupe2nye 2 seluar je..nk promosi seluar baru ADIDAS la 2. kot..yg apkcik bawak moto 2 tengok je..hahaha...


 Aku kt depan air pancut Pavi..Aku rase macam nak mandi je kat air pancut 2..bukan ape..kat situ panas terik..naik juling mate aku menahan panas..hahaha..saje je dok kat tepi air pancut 2..untung2 dapat gak tempias air 2..hahaha..korang nampak x board yang aku pegang sambil tertonggek 2??hahaha..korang nk tahu kt board 2 tulis ape?? kat board 2 tulis DILARANG MENONGGEK DI SINI! hahaha,,aku cakap bali hade aku kesah???hahaha

 Wooo..memang best butik COACH ni beb..besar gile..aku sarankan pada mereka yang banyak duit 2 belanja aku handbag COACH satu..bleh??pleaseee...hahaha (COACH kne bg komision taw kt aku sebab da promosikan outletnye) hahahaha

Ok,, kalau korang jalan2 kt Pavi sebelum sampai sane korang akan jumpe dengan VINCCI store ni..tempat favourite aku beb..aku selalu beli kasut kat sini ok! kalau korang nak beli kasut buatan Malaysia...dis is da right place..


Ha..ni lagi satu jenama yang terkenal..wah! aku ni promote lebih2 plak..hahaha..korang taw x aku ni obses dengan lambang ke nama ape2 je la..aku sangat obses ok! 2 la aku suke tangkap gambo kt tempat2 cam gini..hahahaha..klau xcaye tengok je gambo2 aku semua..yang ade dalam blog ni..
 Wah! Teruja xterkate aku jumpe big screen ni..da la rupe die macam dadu..comel gile..bleh lepak2 berkelah kat bawah skrin gergasi ni taw..klau WORLD CUP tunjuk kt skrin ni mesti gempak gile kn??bleh bayangkn x??haha..

Ok..anak2..lampu ijau untuk pejalan kaki da menyala 2..da boleh lintas..jom2..hai! M.I.P ni snap gambo je keje..xmo lintas jalan ke?????


Huhuhu...korang penat x g jalan2 kt Pavi ngan aku tadi??hahaha...tengok gambo je kot..kalau korang nk karaoke, tengok movies, shopping..datang je Pavilion di bukit bintang ni k..semua ade kt sini..

Terima kasih..LIKE klau suke..hikhikhik ;))

Adioss..>",<

1 comment:

  1. kita serupa...ngeeee...pantang nmpk tmpt menarik mesti en.somi kena dera suh amik gambo...hp full memori penuh dengan muka sya yg x kiut ni...ade aku kesah??hahahhah!!!

    ReplyDelete

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...