TABUNG

08 July 2012

:: Boboiboi Kesayangan ::

Assalamualaikum..

Semangat baru dengan rupa blog yang baru ! Weeee~ Berjam-jam aku menghadap blog ni. Dok tukar template bagai. Aku ni cepat bosan dan sangat cerewet. Aku tak rasa blog aku cantik. Perasaan iri hati tengok blog orang lain cantik. Hahaha. Maaf, aku manusia tak sempurna. T_T

Minggu final ni buatkan aku tension dari pelbagai sudut. Tension sebab bosan nak membaca dan menghafal. Tension makin bertambah pabila Boboiboi buat hal ! -.-'



Nampak tak tuh ? Haish! 'IBU' mana yang tak geram kalau 'anak' dia buat hal ? Cuba cakap ! Sabar je la. Umur baru berapa bulan dah berani cuba benda yang ekstrem. Dah pandai bercinta. Dah lama dah kitorang tengok Mat-Mat Kental dok melepak dekat rumah kitorang. Rupa-rupanya nak mengorat anak gadis kami.

Pada mulanya kitorang ingat Boboiboi ni jantan. Sebab menurut one of our housemate, dia jantan. Tak sangka pulak akhirnya terbongkar yang Boboiboi ni betina. Antara Mat kental yang berjaya mengorat Boboiboi.



Comel memang comel Mat Kental ni tapi Boboiboi masih budak ! Kecik lagi orangnya. Kesian la dekat Boboiboi. T_T

















Boboiboi. Kitorang dah terbiasa dengan nama tu. Kitorang cuba untuk tukar kepada Gegirl tapi tak boleh. Tetap nak panggil Boboiboi. Kecomelan dan tahap posing depan kamera tu sangat la tinggi. Sampai tak boleh nak sangkal kecomelan tu. Huhuhu

Lagi lima hari je kitorang kat sini Boboiboi. Lepas ni kitorang nak balik umah masing-masing selama lima bulan. Macam mana la dengan keadaan kau kan? Macam mana dengan keselamatan? Siapa nak protect kau lepas ni daripada terkaman Mat-Mat Kental tu?

Kau jaga diri baik-baik taw Boboiboi. Kitorang sayang gilaaaaaa dekat kau. Kau tolong la jual mahal sikit ye. Please.

Sebelum ni aku pernah kehilangan Abi. Nak baca ? Tapi jangan lupa sediakan tisu sekotak ye.
Selamat Tinggal Aby  (klik link)


Setakat ni sahaja. Nak sambung study for second last paper. AOM. :)

1 comment:

Komen yang murnin-murni je tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...